Perovo 21 C, 1290 Grosuplje

Z VAMI ŽE 20 LET

Galerija

Wellness club Sense - 2. srečanje

Naše srečanje je bilo tokrat tudi poučno. Magistra farmacije Tjaša Podreka nam je v kratkem predavanju razložila problem intorelance na hrano in testirala prvih 10 prijavljenih famovk. Bilo je prav nebeško uživati na predavanju zleknjene na ležalnikih ali pod baldahini odete le v kopalne plašče.

KAJ JE INTOLERANCA NA HRANO?
Kompleksni način, preko katerega hrana vpliva na naše vsakdanje življenje ter diagnosticiranje simptomov, ki so največkrat »nepojasnljivi«, je velikokrat izredno težko. Ljudje, ki so izkusili nekatere simptome IGg odvisne prehranske intolerance so največkrat pod vodstvom medicinske stroke in medijev, ki jih prepričujejo, da je vzrok njihove težave » le v njihovi glavi« in so zato vse terapije usmerjene v odpravo fizičnih simptomov in težav ne pa v odpravo vzroka le teh.

Sedaj lahko na ta neodgovorjena vprašanja podamo odgovore, saj lahko s pomočjo testa prehranske intolerance identificiramo razloge vaših simptomov, kar bo pripomoglo k dolgoročnemu bolšemu počutju
Čeprav intoleranca na hrano ni življensko nevarna, kar seveda velja za alergijo na hrano, je ne bi smeli podcenjevati, saj lahko le ta močno vpliva na bolnikovo sposobnost, da živi normalno zdravo življenje.

Intoleranca na hrano je zelo razširjena, saj zadeva kar 45% populacije. Veliko ljudi s prehransko intoleranco ima več kot le en simptom. Ker so simptomi lahko le blagi, glavnega problema, hrane, ne uspemo pravilno diagnosticirati. Trpeči velikokrat tožijo, da se počutijo kot v megli, napihnjeni in neprestano utrjujeni.

Intoleranca na hrano je abnormalna reakcija telesa na določeno hrano, ki se lahko kaže na različne načine. Nekateri imajo le en simptom npr. močne glavobole, medtem kot drugi imajo težave z iritabilnim kolonom, migrene, ter težave z povezane z dihanjem ali kožo. Ugotoviti, da je določena hrana, ki jo zaužijemo, katalizator za določene simptome prav gotovo ni lahko, saj v nasprotju z simptomi prehranskih alergij, se simptomi pojavijo šele čez nekaj ur ali celo dni.

Z uporabo testa prehranske intolerance, ki deluje na osnovi  identifikacije specifičnih IgG protiteles določene hrane, lahko odpravimo simptome, ki izvirajo iz  prehranske intolerance.
Če imate enega ali hkrati več, od spodaj naštetih simptomov, ste morda eden od 45% ljudi, ki boleha za prehransko intoleranco. Priporočamo, da s pomočjo testa  intolerance na hrano ugotovite ali je za vaše slabo počutje krivo tudi katero od živil.

Po predavanju je sledilo razvajanje v naših savnah in hidromasažnem bazenu. Po želji pa smo si privoščile še tajskofilipinske masže in preizkuse Endosferne terapije na polovici zadnjice ali obraza. Nekaj Famovk, ki so po prejšnjem srečanju že opravile celotno terapijo so njeno učinkovitost dokazale z lastnim odličnim izgledom in počutjem.

Med prijetnim in poučnim druženjem smo uživale v dobrotah, ki smo jih tokrat kar same pripravile (hvala vsem), PINK radgonske penine pa nam tudi ni zmanjkalo.
O tem kako je bilo fajn priča tudi dejstvo, da je pri nas do konca ostala tudi naša pradavateljica magistra farmacije Tjaša Podreka, ki se mi je cel teden opravičevala, da zaradi tujih poslovnih partnerjev ne bo mogla ostati več kot eno uro in pol.

FOTOGALERIJA: Wellness club Sense - foto: Marija Trenz

Pripravila: Andrja Medvedič