Perovo 21 C, 1290 Grosuplje
T: 01/786 58 07, 01/786 58 08,
F: 01/ 786 58 09,
M: 041/731 877

E: info@drustvo-fam.si
www.drustvo-fam.si



Z VAMI ŽE 20 LET

Galerija

Srečanje društva FAM v firmi IDentiks, kartični sistemi - 8.10.2015

Uvodoma je predsednica društva FAM, ga. Andreja Ilgo, pozdravila vse navzoče in se zahvalila gostiteljici Jasni Triller k izboru tako idiličnega ambienta, kot je restavracija Harfa, kamor tudi sama velikokrat zahaja na poslovna in prijateljska kosila. Po uvodnih besedah je predala besedo gostiteljici – naši članici in direktorici - ustanoviteljici firme IDentiks, kartični sistemi, ga. Jasni Triller, ki nam je predstavila njihov obsežni in predvsem uspešni program.

Jasna je povedala, da je svojo firmo IDentiks ustanovila iz ljubezni do kartic, ki se je sprevrgla v pravo strast.

» Podjetje sem ustanovila praktično iz nič, bila je le dovolj velika želja, strast, ogromno poguma in jasna vizija, kaj želim doseči – in že takrat sem vedela, da bodo kartice moje poklicno življenje.

Letos smo obeležili 10. obletnico podjetja IDentiks. 10 let je od začetka zgodbe na 26 m2. Če bi to bila le pisarna, bi bilo super, vendar je bilo tudi stanovanje. Še vedno so živi spomini, kako je moj prvi tiskalnik ponoči brenčal in izdeloval kartice.

Kmalu po rojstvu sina in trkanju krize na vrata, sva se z možem Juretom skupaj odločila, da se tudi on pridruži podjetju. Čez leto in pol pa se je pridružil še sorodnik Žiga Triller in tako ni bilo več dvoma, da smo družinsko podjetje.

10 let konstantne rasti, ISO standard 9001:2008, ki nas zavezuje k stalnim izboljšavam, certifikat SME Excellent, James Howard Aword 2014 za najboljšega EU agenta leta, ter finalisti nagrade HORUS 2014 za družbeno odgovornost so dejstva, na katere smo kot mikro podjetje še kako ponosni na njih. In to so temelji, na katerih gradimo našo vizijo in ambicijo: »Ko pomisliš na kartico, pomisliš na IDentiks«; Naše poslanstvo je, da: «kartica postane rešitev« in stremimo k cilju: »Vsaka kartica za vsakega naročnika je zanj najlepša in najboljša rešitev.”

Ne nazadnje je to potrdila tudi Edita Cetinski Malnar v Pravi ideji 26.2.2015 z besedami: »IDentiks je primer in dobra praksa družbene odgovornosti v mikro segmentu.”

Identiksova področja poslovanja so razdeljena na 3 stebre. Iz prvega je bila logična posledica drugi in to so ID rešitve. Kot zadnji steber je “nastal” Ide Gifts, kot moj cukerček. In ta cukerček je tisto, kjer se dotikamo čustev in kjer želimo pomagati, zadovoljiti naše stranke pri obdarovanju svojih kupcev. In lahko trdim, da sem pri tem osebno zelo angažirana, ter želim najti parvo idejo za vsakega našega partnerja,” je končala svoj nagovor Jasna.

V nadaljevanju smo se v temi dneva prepustile obdarovanju s 6 –imi čuti , ki sta nam jih pričarala Jure Triller iz IDentiksa, strokovnjak za upravljanje zvestobe kupcev in mag. Edita Krajnovič, direktorica in urednica v podjetju Mediade. Govora je o ZVESTOBI, seveda poslovni.

Jure Triller se je osredotočil na CLIP, kar je kratica za »moč upravljanja zvestobe«. »CLIP združuje izkušnje ter znanje iz različnih področij več podjetij. Gre za celovito rešitev upravljanja s stranko , pristop pa je modularen, odvisno glede na potrebe in zmožnosti naročnika.

Podjetjem pomaga razumeti in dolgoročno skrbeti za večje zadovoljstvo kupca. Zvestoba kupcev za podjetja ne pomeni le, da se ti redno vračajo k vam, ampak je bistvo upravljanja z zvestobo kupcev v odnosu, ki ga vzpostavimo z njimi.

Tematika večera je bila obdarovanje vseh 6 čutov. Vsaj tri čutila je več kot odlično obdarila restavracija Harfa skupaj z odličnim izborom vin vinske kleti Miška. In da bi jih, preko zadovoljevanja čustev, bolje razumeli, smo spoznali, kakšen vpliv imajo na nas pri nakupnih navadah, seveda pod predpostavko, da marketing naredi svoje delo.

Dandanes ima marketing precej težje delo kot pred leti, ko smo zadovoljevali potrebe. Namreč, danes zadovoljujemo predvsem naše želje. To pa pomeni, da nas pri nakupu v večini vodijo emocije in ne racionalni razmislek.

Spoznali smo kako pomemben je marketing in grajenje znamke. Če ponovimo kaj ustvarja znamko:

Pripadnost, vizija, »Power from Enemy«, zgodba ,simboli, skrivnosti, rituali. Vse to nam pomaga graditi znamko. Znamka je psihološki element , ki je ustvarjen v naših možganih, medtem ko je produkt fizično oprijemljiv in narejen v tovarnah.

Pri grajenju programa zvestobe, je bistvena priprava in vsebina kaj bi radi dosegli ter stalno zavedanje da je stranka v središču. Strategije, ki postavljajo stranko v središče pa so: Analiza konkurenčnosti, Segmentacija strank, personalizacija, Cross sell in upsell ter Return On Marketing Investment. Vse skupaj pa bomo težko obvladovali v kolikor si ne pomagamo z orodji kot so ERP (blagajna), CRM, lojalnostni modul, identifikacija kupca,… ter poslovna analitika.

In kaj je poslovna analitika?

Poslovna analitika je nabor opravil, znanj in tehnik, ki so potrebne za identifikacijo poslovnih potreb, poslovnih težav, poslovnih priložnosti in iskanje rešitev zanje. Danes tako šteje le uporabniška izkušnja. Kupcu jo moramo narediti čim boljšo (prijetno); fitback beležiti (zbirati); meriti in analizirati njegovo obnašanje; samo ponudbo pa stalno nadgrajevati in izpopolnjevati.«

Juretovo izvajanje je dopolnila s svojim FAM-oznim komuniciranjem v 5 točkah mag. Edita Krajnovič:

»Vprašajte 50 ljudi, zakaj hodijo v neko kavarno*. Potem vprašajte 50 drugih, ki hodijo v drugo. Ugotovili boste, da ne gre (le) za kavarno: gre za to, kaj človeku ustreza. Meni. Mojemu jazu.

  • 1. Gre vedno ZAME. Ne za vas.
  • Zato za komuniciranje:
  • 2. Potrebujete ´prevajalca´: ki vašo ponudbo prestavi v srce in glavo tistega, ki ga naslavljate. Kajti, vedno več je sporočanja, vedno manj poslušanja. Živimo v času e-mail terorizma, v povprečju prejmemo 112 e-sporočil na dan. Zato: uspešni boste, če se boste držali usmeritve, da raje:
  • 3. Več poslušajte in ne komunicirajte vsega, kar se VAM tisti dan zdi pomembno.
  • 4. Komuniciranje je načrtovanje, ne naključje in (le) ideja. Vsebine naj bodo izbrane skrbno, verodostojne in takšne, ki prejemniku predstavljajo korist pri tem, kar dela ali izboljšujejo njegovo življenje. In:
  • 5. Raje sporočajte manj, a bolje.


Obdarujte svoje kupce. Z informacijami, ki jim pridejo prav«, je povzela zgornjo vsebino mag. Edita Krajnovič.

Po končanem uradnem delu nas je s prvimi tremi čutili (po Juretu Trillerju) obdarila Restavracija Harfa.

Dobra hrana je kot glasba, ki jo okusiš, je v kulinaričnem animiranem filmu Ratatouille dejal kuharski mojster Gusteau. V Harfi ne igrajo na strune, temveč na dnevno sveža živila, ki jih v harmonične okuse sestavlja usklajeni orkester devetih sodelavcev, pod taktirko Boštjana Pavlija.

Želja skoraj vsakega ambicioznega kuharja je imeti svoj »orkester«, svojo restavracijo, kjer lahko pokažeš, kdo si in kaj znaš. Tudi Boštjan Pavli, lastnik in vodja kuhinje restavracije Harfa, si je tega od nekdaj želel.

Restavracija Harfa je svoja vrata odprla novembra, leta 2007. Recept za uspeh restavracije, je poleg vsakodnevnih, zadovoljnih gostov, potrdilo tudi priznanje »Izbor kakovosti v Ljubljani«, ki ga za doseganje visokih standardov ponudbe, kakovost storitev in urejenost gostinskega lokala podeljuje MOL turizem Ljubljana in ga je restavracija Harfa prejela tako leta 2010, 2012 in tudi leta 2014 v kategoriji vrhunskih restavracij.

Boštjan Pavli je ponosen na svoje osebje in svoje jedi, odkrito zelo ponosen pa je tudi na Harfino kuhinjo. Obiščite jih, prepričali vas bodo.

Za odlična vina k odličnim posameznim jedem je poskrbel Primož Šušmelj, iz Vinske kleti MIŠKA iz Erzelja v Vipavski dolini. S svojimi predstavitvenimi »slajdi« je poskrbel, da smo izvedele veliko o vinih, ki smo jih degustirale.

V družini Miška že več kot tristo let negujejo svoje vinograde in se iz leta v leto trudijo pridelati zdravo in kakovostno grozdje. Uradni zapisi o njihovi vinarski poti segajo v leto 1861. To potrjuje letnica, vklesana v enega izmed sodov v kleti. Ponosni so na svojo bogato vinogradniško tradicijo, na izkušnje in znanje, ki se pretakajo iz roda v rod že štiri generacije. Ponosni so na avtohtone sorte iz vipavske doline (Zelen, Pinela) ter lokalne (Rebula in Barbera). Nekatera vina so mladostno sveža, druga elegantno zrela, vse pa so vabljivo pitna. V prenovljenem degustacijskem prostoru lahko z vodeno degustacijo spoznate značaje njihovih vin. Ko se vinu približamo spoštljivo, ga bolj razumemo in cenimo.

Dobre volje ni manjkalo, saj so za to poskrbeli prav vsi in vsak posebej. Fotograf Vito Tofaj je že kar takoj svoje fotografije s pomočjo IDentiksove tehnologije obelodanil na IDentiks karticah, ki smo jih prejele v spomin. Fotografije naše Marije Trenz pa si lahko ogledate spodaj.

Povzela: Silvia Lippai

https://picasaweb.google.com/104247065512545848525/FAM_2015_10_Identiks

http://promocija.identiks.com/fam_dogodek/