Perovo 21 C, 1290 Grosuplje
T: 01/786 58 07, 01/786 58 08,
F: 01/ 786 58 09,
M: 041/731 877

E: info@drustvo-fam.si
www.drustvo-fam.si



Z VAMI ŽE 20 LET

Galerija Srečanje društva v Marhé International -Lom pri Logatcu dne 11. 2. 2015

Zdaj nam je že nekajkrat šlo vreme na roko in ravno v času naših srečanj ali sije sonce ali pa dež/sneg, ki je bil predviden, o njem ne duha ne sluha. Tudi tokrat smo šli v »sončni« Marché, kjer nas je pričakalo ljubeznivo osebje in naša članica, prokuristka družbe,  Joža Jurca.

Po odličnem aperitivu in pozdravnem nagovoru naše predsednice Andreje Ilgo, nas je pozdravil še župan Logatca,  g. Bert Menard in nam na kratko predstavil občino Logatec.

Joža Jurca je povedala, da Marché International s svojo 30-letno tradicijo in Marche gostinstvo z 10 letnimi izkušnjami na slovenskem trgu poleg svojevrstnih kulinaričnih užitkov v obliki kuhanja pred gostom ponujajo v svojih restavracijah tudi sproščujoč ambient tržnice, ki  ob današnjem hitrem načinu življenja pričara oazo miru in sprostitve na velikokrat prepolni in utrujajoči avtocesti.

Marche gostinstvo d.o.o. upravlja trenutno šest restavracij in deset bistrojev, ki so locirani na slovenskem avtocestnem križu.

Marche restavracije ponujajo sveže in zdrave sezonske dobrote, pripravljene pred gosti in brez dodanih aditivov, ki jih lahko vzamete tudi s seboj, čiste in urejene ter seveda brezplačne sanitarije. Za tiste, ki potujejo z najmlajšimi imajo lepo urejena zunanja in notranja otroška igrišča, ki se ponašajo s certifikatom »Varno igrišče«, otroške postaje z mikrovalovnimi pečicami ter ostalimi pripomočki za pripravo dojenčkovega obroka in previjalne kotičke za dojenčke. V vseh  poslovnih enotah nudijo brezplačno uporabo interneta, uporabo poslovnih kotičkov ter brezplačno uporabo dveh konferenčnih sob (Lom in Lukovica). V večjih restavracijah so na voljo trgovinice, bogato založene s spominki in ostalimi potrebščinami za na pot. Vse njihove restavracije so pridobile certifikat Invalidom prijazno. Njihova ponudba hrane je res raznolika: od regionalnih jedi na žlico, jedi z žara, gurmanskih svežih solat, zelenjave, domačih testenin, pizz, sveže pripravljenih sendvičev po vaši želji, kruha iz domače pekarne pa do domačih sladic ter sveže stisnjenih sokov.

Vizija podjetja Marche International je, da so po vsem svetu prepoznavni kot najbolj sveže restavracije. Njihov  slogan je fresh-healthy-fast (svež-zdrav-hiter)

Marche International se ukvarja s tako imenovano prometno gastronomijo, kar pomeni, da so njihove restavracije v glavnem na avtocestah, letališčih in na železniških postajah.

V zadnjem času pa uvajajo tudi tako imenovani mestni koncept (city concept), ki so ga že uvedli v Nemčiji in Švici in upajo, da ga bodo kmalu imeli tudi v Sloveniji

V njihovih restavracijah imajo tako imenovani free-flow koncept, kar pomeni, da se gostje prosto sprehajajo in izbirajo med ponujenimi dobrotami.

Pri izboru kulinarike je glavni poudarek na sezonskih in regionalnih jedeh.

Blagovna znamka Marché® nosi pečat švicarske kakovosti, kar pomeni, da jih ne odlikuje le vrhunska ponudba svežih izdelkov, pač pa tudi prijazno osebje, hitra in kakovostna postrežba, preglednost ponudbe, zanesljivost in verodostojnost. Ponosni so, da so v njihovih restavracijah švicarsko kakovost nadgradili s slovenskim znanjem, kar daje njihovim restavracijam prav poseben čar. Ponudbo prilagajajo trgu, potrebam in željam gostov.

Letos obeležujejo 10 letnico poslovanja  družbe, saj je leta 2005 švicarska družba Marche International odkupila 75 % delež podjetja Petrol gostinstvo od Petrola, kar pomeni, da so v pretežno tuji lasti. Lahko rečejo, da je poslovanje podjetja trdno in stabilno, veliko vlagajo v izobraževanje in razvoj in njihovi načrti za prihodnost so zelo smeli.

Če pogledamo v zgodovino, je leto 1948 rojstno leto podjetja Moevenpick. Takrat je ustanovitelj podjetja izrekel misel, ki je tudi njihov moto še dandanes: »Nič posebnega ne počnemo, uspešni smo, ker delamo običajne stvari na neobičajen način.«

Kako pa so povezani s podjetjem Moevenpick? Švicarski koncern Moevenpick ima v lasti 4 podjetja:
•    Moevenpick hoteli in letovišča, gre za nastanitve v rangu 4 * in več
•    Moevenpick izbrana hrana, verjetno poznate sladolede, čokolade, jogurte, kavo,…
•    Moevenpick vina, ki se ukvarja s pridelavo in prodajo vrhunskih vin
•    Marche International, ki poleg blagovne znamke Marche upravlja tudi s postrežnimi Moevenpick restavracijami.

Prisotni so na celotnem avtocestnem križu, se pravi na Primorskem sta na Ravbarkomandi 2 bistroja, če gremo proti Ljubljani sta na počivališču Lom pri Logatcu 2 restavraciji, na ljubljanski obvoznici upravljajo 2 bistroja na Barju, na dolenjski avtocesti se najprej lahko ustavite na Starinah, to je počivališče pri Novem mestu, pred Hrvaško mejo pa je proti Zagrebu bistro Čatež, na poti iz Zagreba proti Sloveniji pa je takoj za mejo restavracija Obrežje.

Na poti na Štajersko se lahko pri Domžalah ustavite na počivališču Lukovica, pred Mariborom pri Slovenskih Konjicah dve veliki restavraciji Tepanje in na poti proti Madžarski še bistro Grabonoš. Tudi na poti na Gorenjsko se lahko okrepčate v naših dveh bistrojih Voklo 1 in 2.

Za vse, ki prirejate razne tečaje in izobraževanja, bo morda zanimiva novica, da ponujajo v brezplačni najem dve zelo lepi sejni sobi, ena je v restavraciji Lukovica in druga tu na Lomu.

Lahko se pa tudi pohvalijo, da so nekaterim našim dobaviteljem omogočili prodor na globalne trge, tako npr. naš slovenski mizar izdeluje otroške stolčke za celoten Marche International.

Z velikim veseljem sodelujejo z otroci iz regije, tako imajo vsaj dvakrat letno srečanja v njihovih enotah, ki jih popestrijo z raznimi kuharskimi dogodivščinami. Otroci so vselej navdušeni,  kuharice pa se tudi povsem pomladijo
.
Radi so humanitarni, tako že od leta 2008 pripravljajo 1 x letno večji humanitarni dogodek, s pomočjo katerega donirajo zbrana sredstva pomoči potrebnim, največkrat otrokom.

Nadaljevale smo s temama dneva – o času.

•    Čas v marketingu / umetnost, strategija, profit  - Vprašanje, ki si ga zastavljamo - Kako prodajati čas? Točneje, kako razmišljati o času kot elementu vrednosti za podjetje in za našega kupca. Kakšna vrednota je pravzaprav čas, kaj nam predstavlja, kako ga ljudje dojemamo, vrednotimo, zaznavamo. Kako z njim upravljamo. Kako lahko upravljamo s časom našega kupca tako, da to podjetju prinaša profit. Kako lahko kupcu njegov čas prodamo.  Predavateljica Meta Grošelj Kozjek
•    Percepcija časa in njene posledice -  Izr.prof.dr. Lucija Mulej Mlakar mag.ant., univ.dipl.soc. je predstavila zelo zanimivo temo z naslovom Percepcija casa in njene posledice. Govorila je objektivni in subjektivni komponenti časa, o atomskih urah, sekundah in nas med predavanji na 2 minuti opominjala na samo merjenje časa. S hojo in ritmom hoje med predavanjem nas je opozorila na notranji ritem, ki ga nosimo v sebi. Naš srčni ritem ustvarja takt, s katerim percepiramo čas. Na subjektivne načine seveda. Kako se čas različno dojema med kulturami je fascinantno. Lucija nas je tudi tokrat začarala s svojo umirjeno energičnostjo in nas spodbudila k zavedanju časa in naši moči, da ga sokreiramo v realnosti.

Družabno srečanje s catering dobrotami iz Marchéja je bilo v stilu: vse sveže, vse njihovo in najboljše.

Povzela: Silvia Lippai

https://plus.google.com/photos/104247065512545848525/albums/6115692495960664769